AKZ zaščita v podhodu Stegne
Naše podjetje je, z novo tehnologijo vodnega peskanja in temu primernih barv, sodelovalo v prenovi Postajališča Ljubljana Stegne, Prenova železniškega podhoda na progi Ljubljana- Jesenice. Delali smo pod strokovnem očesom IMK Ljubljana in ZAG. Obe strokovni inštituciji sta potrdili odličnost tehnologije našega postopka z visokotlačnim peskanjem podlage z vodo in izvedbo zaščitnih premazov z enokomponentnimi vlago-utrjujočimi poliuretanskimi premazi. Zahtevana trajnost 15 let.
AKZ zaščita v podhodu Stegne
Pri izvajanju teh del smo uporabili novo pridobljeno opremo, novi vodni top, »hidravlično nastavljivi vodni« (ti. HNV topovi) topovi, ki so nenadomestljivi pri tovrstnih delih. In pri delih razbijanja betona z vodo. So zelo natančni, in omogočajo obdelavo visokih in zahtevnih konstrukcij. Tako železnih kot betonskih. Novi HNV topovi imajo enostaven, z nogo delavca kontrolirani hidravlični vertikalni premik. In tudi linearni horizontalni hidrostatični premik. Kar omogoča enakomerno in natančno izvedbo potrebnega visokotlačnega čiščenja oz. razbijanja betona.
AKZ zaščita v podhodu Stegne
Vodni postopki proti-korozijske zaščite jekla imajo bistvene prednosti (HPWC 34 – 70 MPa, Visok pritisk vodnega čiščenja), saj je:
- Okolji in zdravju neškodljivo in varno
- Ni oblakov prahu in umazanije (manjši vpliv na okolje in izvedbene delavce)
- Zmanjšana fizična obremenitev (na operativnem osebju)
- Ni nevarnosti za bolezni dihal
- Edini način po katerem odstranjujemo tudi soli
- S tem postopkom lahko kontrolirano odstranimo le dele stare AKZ, kjer je dejansko to potrebno
- S predhodno izvedenim HPWC ali celo HPWJ, lahko predhodno zelo natančno ugotovimo dejanske in ne le navidezne poškodbe konstrukcij, s čimer lahko bistveno privarčujemo in pocenimo izvedbo sanacijskih del
Pri tem objektu smo za obdelavo rjavih, močno zarjavelih »gnezd« uporabili razkrajajoči gel. Izvedli dodatno pranje in se tem pripravili za barvanje tudi ta kritična mesta.